web analytics

Akademija Uspeha Group – izjemna priložnost za uspeh in razvoj na višjem nivoju

Glavna prednost Akademije Uspeha Groupe je, da so na višjem nivoju na vseh področjih njihovega dela. Več si preberite na naslovu https://akademijauspehagroup.si/. Edinstvenost dosežejo z uporabo vodilne metodologije vesoljske agencije NASA, ki temelji na nagrajenem znanstvenem odkritju. So vodilni ponudnik usposabljanj s področja poslovnih veščin. Izbrali jih boste zaradi njihovega seminarja o vodenju zaposlenih in drugih izobraževanj, ki se odlikujejo po malo teorije in veliko prakse. Njihova 30-letna praktična izkušnja pri delu z ljudmi jim omogoča, da te izkušnje veščin vključujejo v njihove seminarje in coachinge. So ekskluzivni distributer certificiranega Process Communication Model (NASA komunikacija) v Sloveniji.

Odkrijte Komunikacijski trening PCM za uspeh in razvoj v poslovnem svetu

Akademija uspeha

Ponujajo vam Komunikacijski trening PCM Level 1 in Level 2, ki je vrhunsko orodje za uspešno komunikacijo, obvladovanje konfliktov in izboljšanje sodelovanja. Gre za trenutno najboljši komunikacijski in vedenjski model na svetu, ki je certificiran in ga uporablja tudi NASA za izboljšanje sodelovanja. Uporaba tega modela v poslovnem svetu je prinesla izjemne rezultate, saj so ga uspešno uporabljala podjetja, kot so Apple, Coca-Cola, BMW, Oxford, IBM, Audi, Microsoft in druga.

Na voljo je tudi Akademija vodenja PCM Leadership Academy, kjer odkrijete znanstveni pristop k vodenju, ki ga uporabljajo priznana svetovna podjetja. Učijo vas različne oblike vodenja, ki vam bodo zagotovile uspeh v poslovnem svetu. V današnjem času so spremembe že nekaj vsakdanjega, zato so tudi vsi zaposleni pomembni, ne samo direktorji. Namesto maksimalne kontrole je sedaj cilj vodij postavljanje pravih ciljev in spodbujanje ter pomoč zaposlenim pri njihovem uresničevanju.

V okviru njihove ponudbe najdete tudi Prodajno Akademijo PCM Sales Academy, kjer razkrijejo skrivnosti uspešne prodaje, ki jih je prvič uporabil Apple, zdaj pa jih uspešna podjetja Fortune 500 uporabljajo tudi sama. Ena izmed temeljnih načel je, da ljudje kupujejo pri prijateljih, ko so vse stvari enake, in še vedno kupujejo pri prijateljih, ko niso povsem enake. Tudi vi lahko zdaj dostopate do teh skrivnosti za izboljšanje komunikacije in povečanje prodaje. Zagotovite si boljše rezultate z izboljšanjem komunikacije. Za več informacij jih lahko kontaktirate.

Povežite se z najboljšim v vsakem sogovorniku

S PCM modelom – Process Communication Model – lahko ustvarite boljše odnose v svoji organizaciji. Ta model je orodje, ki ga lahko uporabite vsak dan za spreminjanje načina komunikacije. Več kot 1,5 milijona profilov PCM je bilo že ustvarjenih. Vsak si želi živeti in komunicirati pozitivno ter doseči svoj inovativni potencial. In izjemno pomembno je, da to tudi zmoremo. Vsakdo ima svoje naravne sposobnosti pri govorjenju ali poslušanju, vendar je za kvalitetno in učinkovito sodelovanje potreben napor. S pomočjo aktivne uporabe Process Communication Model (PCM) se naučimo prilagajati naša sporočila, dejanja in izražanje z namenom doseči največji možen vpliv v vsaki interakciji z drugimi ljudmi. Bodite aktivno pozitivni in izkoristite prednosti ter moč PCM-a v vašem vsakodnevnem življenju.

Process Communication Model (PCM) je vrhunsko orodje za dekodiranje človeških interakcij. S prakticiranjem PCM-a se naučimo opazovati svoje vedenje, kar nam omogoča prepoznavanje komunikacijskih prednosti in preferenc tako sebe kot tudi drugih. To razumevanje temelji na razlikovanju šestih tipov osebnosti, ki jih vsi imamo v sebi. Unikatna kombinacija teh šestih tipov osebnosti oblikuje vsakega posameznika in nas odlikuje. Opazovanje, kaj drugi ljudje naredijo, rečejo in pokažejo, nam posreduje informacije o njihovih željah in najučinkovitejšem načinu vzpostavljanja povezave z njimi.S prilagoditvijo svojega sloga komunikacije ustvarimo pristno povezavo, ki je prijetna za obe strani. Z vsakodnevnimi interakcijami na delovnem mestu in doma gradimo močneje povezane odnose. S PCM-om lahko dosežemo boljše razumevanje drugih ljudi, povečamo učinkovitost komunikacije in izboljšamo kakovost naših odnosov tako na delovnem mestu kot tudi v osebnem življenju.

Z opazovanjem vedenja drugih lahko ustvarite vzajemno zadovoljive povezave, ki so iskrene in trdne. Zmožnost premagovanja napačne komunikacije omogoča krepitev močnejših odnosov ter zmanjšanje stresa, kar vodi k bolj kakovostni in smiselni komunikaciji. Vsak pogovor ima potencial prispevanja k boljšemu svetu, v katerem se različnost spreminja v boljše delovanje, s pomočjo konstruktivne komunikacije in sprejemanja drugih.

Vključujoč pristop, dvig produktivnosti in inovativnost v pozitivnem delovnem okolju

S prepoznavanjem motivatorjev svojih zaposlenih lahko vzpostavite vključujoč pristop k vodenju in jih spodbudite na individualni ravni, kar vodi do večje učinkovitosti. Preusmerjanje negativnega govora ali napačne komunikacije v produktivne rezultate omogoča dvig produktivnosti in doseganje skupnih ciljev organizacije. Z izkoriščanjem razlik v kulturi in osebnosti lahko organizacija združuje raznolike talente, kar prispeva k inovativnosti ter ustvarjanju pozitivnega delovnega okolja.

Odkrijte svojo osebnostno strukturo, pridobite veščine komunikacije in obvladovanja konfliktov

Začnite z odkrivanjem svoje osebnostne strukture preko PCM Osebnega Profila. To vam bo pomagalo spoznati vaše individualne prednosti, potrebe in opozorilne signale. Izpolnite preverjen vprašalnik in izkoristite njihovo usposabljanje. Lahko se udeležite usposabljanj in coachinga PCM, ki sta na voljo tako na spletu kot tudi osebno. Udeležite se tečaja PCM 1, kjer se boste naučili osnovnih veščin in konceptov učinkovite komunikacije in motivacije. Za udeležbo na tem tečaju ni potrebnih predhodnih pogojev. Po končanem tečaju PCM 1 se lahko udeležite nadaljevalnega tečaja PCM 2, kjer se boste poglabljali v obvladovanje konfliktov in motivacijo. Za vpis na ta tečaj je predpogoj zaključek tečaja PCM 1. Načrtovanje svojega potovanja skozi usposabljanja PCM vam omogoča pridobivanje dragocenih veščin komunikacije in obvladovanja konfliktov, kar bo prispevalo k vaši osebni rasti in uspehu.